تکست آهنگ های پرطرفدار

اخبار موسیقی ،متن آهنگ ، شعر آهنگ ، آهنگ جدید ، آهنگ قدیمی
213

تکست آهنگ های پرطرفدار

اخبار موسیقی ،متن آهنگ ، شعر آهنگ ، آهنگ جدید ، آهنگ قدیمی

سایت ایران 14 وبلاگی بروز و در زمینه موسیقی و متن ترانه فعالیت داره و امیدوارم بهترین هارو براتون منتشر کنیم
تمام تلاش براین است که کاربران رضایت کامل از این وب رو داشته باشن

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

متن آهنگ

موزیک

متن آهنگ اختیاریه

متن ترانه

دانلود آهنگ نیواد شب

دانلود آهنگ نیواد رفتنی ریمیکس

دانلود آهنگ نیواد رفتنی

دانلود آهنگ نیواد بهم زنگ بزن

دانلود آهنگ نیواد بدون تو

دانلود آهنگ جدید معین زد 1402

کد پیشواز ایرانسل

عشق تو صدام از مازیار فلاحی

دانلود آهنگ نیواد کی رفت

دانلود آهنگ نیواد من

دانلود آهنگ نیواد جدید

دانلود آهنگ نیواد به نام اصلا

دانلود آهنگ نیواد اصلا

دانلود اهنگ من از قصد جوابتو نمیدم متن

دانلود آهنگ من از قصد جوابتو نمیدم ریمیکس

دانلود آهنگ من از قصد جوابتو نمیدم با متن

دانلود اهنگ رضا کرمی تارا عروسی یاره

دانلود اهنگ رضا کرمی تارا سلامتی یار ریمیکس

دانلود آهنگ سلامتی یار از رضا کرمی تارا

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی مجرم

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی مثل ماه

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی لطفا

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی عکس تو

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی عاشق شدم

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی صدای بارون

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی زندگی

  • ۰
  • ۰


متن آهنگ ای جان دلم از هومن جوادی
خوب باشه تو بگو هستم من که دلخوشیامو به تو بستم
دلبستم به نگاهاتو همه چی بهتره بهتره با تو
خوب باشه خودمم دیدم که هرچی شد فقط به تو رسیدم
دل میدم تو خوشت باشه قبوله هرچی که تو میگی باشه

دانلود آهنگ شوتی

 

این حرفها رو بگم من بد نیست
کسی مثل تو دلبری بلد نیست
ای جان دلم به خدا که توو دلم
کسی نبود و دیگه تا ابد نیست
تکست آهنگ ای جان دلم از هومن جوادی


آره گاهی بدم ولی به روم نیار
تو شدی برای زندگیم دار و ندار
بیا دیگه حرف جدایی رو نزن
عزیزم دل بده به من

این حرفها رو بگم من بد نیست
کسی مثل تو دلبری بلد نیست
ای جان دلم به خدا که توو دلم
کسی نبود و دیگه تا ابد نیست

 

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • آریا نصرالهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی