تکست آهنگ های پرطرفدار

اخبار موسیقی ،متن آهنگ ، شعر آهنگ ، آهنگ جدید ، آهنگ قدیمی
213

تکست آهنگ های پرطرفدار

اخبار موسیقی ،متن آهنگ ، شعر آهنگ ، آهنگ جدید ، آهنگ قدیمی

سایت ایران 14 وبلاگی بروز و در زمینه موسیقی و متن ترانه فعالیت داره و امیدوارم بهترین هارو براتون منتشر کنیم
تمام تلاش براین است که کاربران رضایت کامل از این وب رو داشته باشن

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

متن آهنگ

موزیک

متن آهنگ اختیاریه

متن ترانه

دانلود آهنگ نیواد شب

دانلود آهنگ نیواد رفتنی ریمیکس

دانلود آهنگ نیواد رفتنی

دانلود آهنگ نیواد بهم زنگ بزن

دانلود آهنگ نیواد بدون تو

دانلود آهنگ جدید معین زد 1402

کد پیشواز ایرانسل

عشق تو صدام از مازیار فلاحی

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی هرجای تهرون

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی ماهک

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی شطرنج

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی خجالت نکش

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی بابا کرم 2

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی بابا کرم

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی آغوش تو

دانلود اهنگ جدید قاسم فاضلی همه دنیا یه طرف

دانلود اهنگ جدید قاسم فاضلی ساقی

دانلود آهنگ های جدید قاسم فاضلی

دانلود آهنگ جدید قاسم فاضلی ۱۴۰۲

دانلود آهنگ جدید قاسم فاضلی ۱۴۰۰

دانلود آهنگ جدید قاسم فاضلی خوم لرم یارم لرم

دانلود آهنگ جدید قاسم فاضلی انار

دانلود آهنگ سهیل غنی پور یارب به تو دل بستم

دانلود آهنگ سهیل غنی پور میشینم تو جمع رفیقان

دانلود آهنگ سهیل غنی پور قاضی

دانلود آهنگ سهیل غنی پور صدایم کن

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ محمد طاهر بنام چشای خوشگلت
چند وقت نبودم دردت به جونم چرا غم گرفتی بگو من که پیشت میمونم..!!
گفتم حالم بده ولی من که دیگه خوبم ببین همه میگن این منم که میمونم..!!

 


من که ساختم با دلت به چشای خوشگلت یه وقتا قهر میکنی آخه چی بگم بهت..!!
اگه که دوست داری بگم چی هوس کرده دلم دوتایی بریم سفر الهی قربونت برم..!!
من که ساختم با دلت به چشای خوشگلت یه وقتا قهر میکنی آخه چی بگم بهت..!!
اگه که دوست داری بگم چی هوس کرده دلم دوتایی بریم سفر الهی قربونت برم..!!
بده بره هرچی که غمه وای نشه که نبینمت همه عشقه من همینه تو باشی کنارم هی..!!
نه نیاد کسی سمتت نبینم کمه صبرت دوس دارم بگی به همه کی شده هم دردت..!!
من که ساختم با دلت به چشای خوشگلت یه وقتا قهر میکنی آخه چی بگم بهت..!!
اگه که دوست داری بگم چی هوس کرده دلم دوتایی بریم سفر الهی قربونت برم..!!
من که ساختم با دلت به چشای خوشگلت یه وقتا قهر میکنی آخه چی بگم بهت..!!
اگه که دوست داری بگم چی هوس کرده دلم دوتایی بریم سفر الهی قربونت برم..!!

  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • آریا نصرالهی

متن آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی