تکست آهنگ های پرطرفدار

اخبار موسیقی ،متن آهنگ ، شعر آهنگ ، آهنگ جدید ، آهنگ قدیمی
213

تکست آهنگ های پرطرفدار

اخبار موسیقی ،متن آهنگ ، شعر آهنگ ، آهنگ جدید ، آهنگ قدیمی

سایت ایران 14 وبلاگی بروز و در زمینه موسیقی و متن ترانه فعالیت داره و امیدوارم بهترین هارو براتون منتشر کنیم
تمام تلاش براین است که کاربران رضایت کامل از این وب رو داشته باشن

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

متن آهنگ

موزیک

متن آهنگ اختیاریه

متن ترانه

دانلود آهنگ نیواد شب

دانلود آهنگ نیواد رفتنی ریمیکس

دانلود آهنگ نیواد رفتنی

دانلود آهنگ نیواد بهم زنگ بزن

دانلود آهنگ نیواد بدون تو

دانلود آهنگ جدید معین زد 1402

کد پیشواز ایرانسل

عشق تو صدام از مازیار فلاحی

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی هرجای تهرون

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی ماهک

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی شطرنج

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی خجالت نکش

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی بابا کرم 2

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی بابا کرم

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی آغوش تو

دانلود اهنگ جدید قاسم فاضلی همه دنیا یه طرف

دانلود اهنگ جدید قاسم فاضلی ساقی

دانلود آهنگ های جدید قاسم فاضلی

دانلود آهنگ جدید قاسم فاضلی ۱۴۰۲

دانلود آهنگ جدید قاسم فاضلی ۱۴۰۰

دانلود آهنگ جدید قاسم فاضلی خوم لرم یارم لرم

دانلود آهنگ جدید قاسم فاضلی انار

دانلود آهنگ سهیل غنی پور یارب به تو دل بستم

دانلود آهنگ سهیل غنی پور میشینم تو جمع رفیقان

دانلود آهنگ سهیل غنی پور قاضی

دانلود آهنگ سهیل غنی پور صدایم کن

  • ۰
  • ۰

آهنگ مخصوص عرق خوری { ابی عالی بن بست }
همین حالا از سویل موزیک آهنگ مازندرانی بن بست با صدای زیبای ابی عالی را دانلود کنید با کیفیت فوق العاده و متن شعر کامل
Ebi Aali – “BonBast” »/ Download With Text And Online player In 

بشنوید : دانلود آهنگ حمید هیراد و راغب دلدار

آهنگ عزیزترین کس دنیای من وی ⋆⋆
ساحل ترین لب دریای من وی ♬
مخاطب همه حرفای من وی ⋆⋆
آخه شکرت خدایا ♬
عزیزعزیز گِتی اون شو که مست وی ♩
وَر وَر گِتی مِنه او کِشی دست وی ♬
نَئونِسمه می جلو شمشیر به دست وی ⋆⋆
آخه شکرت خدایا
اگه دونِسِ ووم نشست نَکِردمه ♬
هرشو هرشو تی وَر هی مست نَکِردمه ♩
همین مستی اخر کار هِدا می دست ⋆⋆
صافه جاده منه بَکشیه بن بست ♬
خیمه بَزوئی مه کِله دیاری ♩
مست هاکِردی منه بِرمه بیاردی ⋆⋆
تو با یار جدید منو تنهایی ♬
آخه شکرت خدایا ♩
سیو سویل مست هاکِنِم بورِم سیاهی ♬
دریا بورِم اما بدون ماهی ⋆⋆
دیگه نَکِمه من همچین اشتباهی ♬
آخه شکرت خدایا ♩
اگه دونِسِ ووم نشست نَکِردمه ⋆⋆
هرشو هرشو تی وَر هی مست نَکِردمه ♬
همین مستی اخر کار هِدا می دست ⋆⋆
صافه جاده منه بَکشیه بن بست ♬

ترجمه آهنگ:
عزیزترین کس دنیای من بودی
ساحل ترین لب دریای من بودی
مخاطب همه حرفای من بودی
آخه شکرت خدایا
عزیزعزیز میگفتی اون شب که مست بودی
پیش من میگفتی
نمیدونستم جلوم شمشیر به دستی
آخه شکرت خدایا
اگه میدونستم دورهمی نمیگرفتم
هرشب هرشب کنارت هی مست نمیکردم
همین مستی اخر کار داد دستم
از جاده صاف منو به بن بست کشوند
کنار کلبه من خیمه زدی
مست کردی گریه منو درآوردی
تو با یار جدید منو تنهایی
آخه شکرت خدایا
مست میکنم و میرم سمت سیاهی
دریا میرم اما بدون ماهی
دیگه من همچین اشتباهی نمیکنم
آخه شکرت خدایا
اگه میدونستم دورهمی نمیگرفتم
هرشب هرشب کنارت هی مست نمیکردم
همین مستی اخر کار داد دستم
از جاده صاف منو به بن بست کشوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی